Tuesday 14 August 2012

aku blogger???

assalamualaikum.....wink3..(^_^)
haa,,akhirnya ada jugak blog aku sendiri...

ni first time aku buat blog..so, mesti la byk salah silap yg aku buat..heee..
sebelum apa2..aku nak kenalkan diri aku dulu...=D

nama penuh aku Nurul Nadia binti Mohd. Nazari...
nickname aku nadia, nad, naddy, & mcm2 lg yg org nk panggil aku...
aku skrg dh 19 thn..(makin tua dh)
aku anak jati utara..asal dari PERLIS...bangga nii...hihi
lagi..lagi..apa lagi....

aku ank 2nd dari 3 beradik..diapit oleh dua hero - abang & adik llaki...
my abah sgt hensem..dan my mama sgt cantek..(bodek2) heee~~~
aku sgt suka KUCING...haiih~~ sejuk hati igt 'anak2' aku kat rumah..
ps - ada baby kucing baru lahir..woaa..excited nak balik main dgn dorang...x))

okay lah...done with my intro..nanti kita citer lagi..
jumpa lagi~ wassalam..=))

No comments:

Post a Comment