Wednesday, 22 August 2012

raya..! raya..! raya..!

assalamualaikum! =)
lambatnyaaa laa haii cik nadia update blog.. wlaupun skg dah raya ke-4 tapi...
hehe..cik nadia tetap nak citer mcm mana persiapan & suasana raya utk taOn ni..hihi..

okay..meh kita tgk aktiviti sehari sebelOm raya~
1st skali : adun2 tepung buat biskut raya..(^^_)

 (ni lah bhan2 mentah sblum benda2 ni bertukar jadik biskut)


 Tadaaa!!! lpas brhempas pulas uli tepung2 tadi..siap sudahh biskut coklat saye..hihi~



 ni la my abah..tgh anyam ktupat..steady abah! >.<



 ni pulak adik saye...buat2 rajin lettuwww tkut xdpt duit raya esOk..hihi...



mlm pulak msak ketupat kt luar rmah..sambil2 tu main bunga api!!


taOn ni raya 1st kt perlis dulu, yg ni kmpg sblah mak..so, sgala msak2 ni buat kt rmah sndri jaa..raya 2nd baru balik kmpg sbelah abah pulak kt lgkawi..blk jumpa 'adk badek' @ sanak sedara yg jarang blh jmpa..meriah sgt bila dh brkumpul skali..riuh rendah rmah tok..sila2 lah tgk gmbar kami yg excited main msak2..(tapi gmbar kaum llaki je yg di-publish ye..ats sbb2 tertentu)huhu...^^,













senget benget je gmbar2 ni..mlas nk edit dah..asalkan blh tgk jd lah ea..hehee..
last but not least cik nadia nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!
Maaf Zahir & Batin ye kt sume org yg brkenaan lah..
jgn lupa mkn lemang dgn ktupat byk2..dpt rasa setaOn skalik je..hehehe...=))
okay..dats all..cewahh..adiosss~~  (^_^)  wassalam..



No comments:

Post a Comment